Kelas Jahitan Di Shah Alam - 1901854700046743

Kelas Jahitan Di Shah Alam
Kelas Jahitan Di Shah Alam 1.9K Views
  • 31
  • 10
  • 10

PROMOSI BELAJAR MENJAHIT BAJU RAYA SENDIRI KEMBALI LAGI!!!

SATU PASANG BAJU RM150, JIKA AMBIL 2 PASANG BAJU HANYA RM220 SAHAJA.

ISTIMEWA HANYA DI PUSAT LATIHAN KAMI, PAKAIAN DAN HARI PELAJAR BOLEH PILIH SENDIRI.

KAMI BUKA SETIAP HARI DARI ISNIN HINGGA AHAD. DAFTAR SEKARANG KERANA TEMPAT TERHAD.
.
.
.
.
.

Sekarang ni semua bende nak naik je. Minyak naik, barang dapur naik, kos sara hidup naik darah pun asyik naik naik je bila dapat berita-berita macam ni...

Tapi paling sedih bila suami tak mampu nak beli baju baru gara-gara semua kenaikan tadi. Nak buat macam mana, harga baju pun makin hari makin mahal.

Pernah tak anda juga hadapi masalah:

1- tengok kawan2 pakai baju cantik setiap kali raya. tapi anda
pula perlukan kos yg mahal utk nak baju yg cantik... maklumla,
nak hantar kat tailor sudah tentu upahnya mahal sbb macam2
fesyen yg kita request.
2- Susah nak cari baju yang ssuai dengan saiz badan dan kena
dengan bajet yang anda ada.
3- Anak2 dah 3 tahun tidak tukar baju sekolah.
4- Dan macam2 lagi dilema yang tidak dapat diluahkan disini.

Nak tak nak inilah yang kita perlu hadapi sekarang. Kos sara hidup yang semakin tinggi menyebabkan sampai tak ada duit nak beli baju. Harga semua cekik darah! Orang kaya je boleh beli.

Adakah anda sudah bosan dengan semua masalah tersebut?

Jika ya, anda berada ditempat yang betul kerana kami di Kelas Jahitan Di Shah Alam ada penyelesaiannya!

Jom sertai Kelas Jahitan kami dan rasai pengalaman belajar yang lain dari pusat jahitan yang pernah anda sertai.

Keistimewaan apa yang anda akan dapat jika belajar dengan Kelas Jahitan kami:

1- Teknik Asas Jahitan
2- cara melakar pola yang betul
3- cara memotong kain dan memilih ira kain
4- diajar teknik menyurih yang banyak pusat latihan abaikan
bertujuan menjimatkan masa
5- cara menggunakan mesin jahit
6- teknik kemasan akhir.
7- sijil

Apa tunggu lagi, jom sertai kami sekarang,dengan promosi sehingga 70% untuk sepasang baju.

Kalau SUAMI sayangkan isteri dan keluarga mesti dia akan hantar untuk mengikuti kelas jahitan ini.

biar luaran tidak secantik ERRA FAZIRA, tetapi hati dan usaha kita untuk membuatkan suami bahagia dan tidak terbeban hidup dengan kita ada .

Sekarang harga kelas SATU PASANG BAJU HANYA RM150 (harga asal RM200 keatas), jika ambil 2 pasang baju hanya RM220 sahaja. Tempoh untuk sepasang baju maksima 2 hari (istimewa hanya di pusat latihan kami pelajar boleh pilih sendiri hari dan pakain) menarik sangat2 kan.

JIKA BERMINAT

--▶ Anda boleh komen "NAK"
--▶ Anda boleh komen "NAK"
--▶ Anda boleh komen "NAK"
.
atau whatapps talian hotline kami "NAK" di:
.
--▶ 013-6973874
--▶ 013-6973874
--▶ 013-6973874

P/S: anda tidak akan dapat harga semurah ini di pusat latihan lain untuk kelas ekslusif seperti kami, rugi sangat2 jika anda tidak sertai kami sebab kami ingin membantu anda menjimatkan kos untuk raya tahun ni tetapi tetap nampak bergaya.

Tolonglah Share tawaran hebat ni dengan kawan anda boleh?

Posted 2 years ago in OTHER